Till bloggens startsida

Trötta och glada!

Skrev detta vid sjutiden, men det hade tydligen itne publicerats,
så jag gör det nu!

Engelska natioella. Hur gick det? Jag ska inte uttala mig om det..

Sen blev det ett stor håltimma innan nästa lektion, &
då blev det lite plugg inför imorgon - så jag ska
slippa göra det nu på kvällen.  (i)

Festkommité möte efter skolan, snaaart blire partey!

Sen tränades det med EXPERIENCE, alla var lite halvslöa..men glada!

Sen blev det upp på stan och köpa sallad, sen hem och äta
och nu ska jag...njuta av lite fritid för en gångs skull!!
Hade tänkt att kolla på matchen ikväll, men de blir nog inte så '

Är sjukt trött i mina ben, men nu blir det promenad genom AD med kära
Mascen, hahaha - vi kanske hörs senare ikväll bloggen! ♥ 

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: