Till bloggens startsida

Stressig med bra torsdag!

Dagen började med att jag gick upp & duschade tidigt, sen åt jag frukost, sen gick jag & la mig igen. Stupid! För då somnade jag om. . .såklart - well well, jag fick stress-cykla till skolan & hann nääästan i tid i alla fall. Samhällskunskap, sen idrott (softboll, riktigt kul faktiskt!!).

Efter det blev det lunch på la baguette med Thomas, det var kul - vi hade inte träffats på jättelänge! La baguette var också ett bra tag sen ska jag säga!

Sen back to school med estet-redovisning. Äntligen är det arbetet avslutat! Lite senare på dagen blev det matte-lektion, & eftersom att min lärare slarvat bort mitt matte-nationella prov som vi gjorde i veckan så fick jag göra om det idag - men jag blev tvungen att räkna så jag fick samma resultat som förra gången, & han sa att jag skulle satsa på VG i matte, yeey ' Ah jag ska inte säga för mkt nu. . . det är ju den svåra delen kvar i matte-nationella .-

En halvtimma efter att skolan var slut så skulle jag & Sara hinna dra till ica för att få i oss lite näring innan träningen, äta det, cykla till Säborgs & byta om. Vi lyckades - men stressigt blev det. Träning med Anna i två timmar, sista träningen inför SM!

Nu ska jag plugga lite på spanskan, muntligt nationella imorgon i spanska - HAHA - det kmr ju gå sådär för mig tror jag! Sen måste jag sova tidigt ikväll!!!!!!!!!!! & IMORGON!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej hej =D

hur många poäng fick du på matematiken?

Postat av: Viktoria Nordenberg

Sv: Jag fick 17 poäng på första provet!

Psst, skriv gärna ditt namn nästa gång du kommenterar..

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: