Till bloggens startsida

Stammis på sallad in

Jag är den nya stamkunden på sallad in, jag var där
idag igen - kräftsallad med vitlökssås, så nu blir det
inga pussar ikväll för min del!

Det som återstår av kvällen är att skriva rent samhällskunskapsarbetet,
kolla mejlen & packa väskan till Uppsala - för jag åker direkt efter skolan
imorgon. Shit, klockan är mkt. Tick tack tick tack..

Tror inte att jag kommer få så mycket tid till att blogga i Uppsala,
men jag ska vara ärlig att säga att jag har skrivit två inlägg i förväg
som handlar om..ska inte avslöja!

På tag om att avslöja & så, så får jag ju inte säga vart
T-ORIGINAL festen ska vara. Många undrar.
Men jag har i alla fall sålt några biljetter redan idag,
om det är någon mer som vill ha så ring!

Imorgon är det den sista idrottslektionen på året, & jag kommer få
medalj för att jag har varit med på varenda lektion i ett år!
Tadadaaaa '

Gadago, C u ♥

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: