Till bloggens startsida

SM 2009

Resultaten blev inte toppen bra, men fy fan vilken rolig helg det har varit - & det är väl ändå det viktigaste?
Singel gick inte särskillt bra för någon av oss tjejer, men Simon vann ju! Grattis! & Sara och Emelie vann i paren & är uppe i nästa klass nu (STAR!!), jag & Bella kom fyra! Emma & Johanna kom till semifinal, så där får vi hoppas på en sjundeplats i alla fall tycker jag! Grupp gick inte så bra. Det var första gången vi tävlade i den högsta klassen. Äldsta & högsta. Mot grupper som varit med i VM och allt möjligt - så konkurrensen var HÅRD, men vi kämpade på bra tycker jag, men resultatet blev tyvärr inte bra! Äsh, text säger inte så mycket - bilder är bättre! Bilderna är tagna med min gamla kamera, & har därför lite sämre kvalitet .-

Emma & jag. Innan tävlingen.

Simon, in action!

Emma, jag & Bella. På hotellet!

Emelie, Sara, Bella, jag & Emma. På stan & busar!

Sara. Bara proteshanden som saknas! Haha.-

Träning med experience innan tävlingen!

Tack alla för helgen!

Nu återstår bara KM på lördag, sen nu blir det nedtrappning
från ca 8 timmar dansträning till lite drygt 1 timma i veckan.
Skönt! Men nu ska det börja springas istället! Yupp, kondisen
ska upp!


Nu på söndagskvällen efter en hel helg med
dans så...har jag JÄVLIGT ont i mina benhinnor!
Blåmärkena på mina knän ska vi inte heller tala om....


Imorgon är det måndag, du ska säkert till skolan?
Men det ska inte jag. Har tagit lite ledigt om man säger så.
Hehe, vi har bara en lektion, så jag har gjort en
deal med min lärare! Men jag ska fixa med massa annat,
städa, & kanske sola om vädret tillåter?



 

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för helgen! <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: