Till bloggens startsida

Prenumeranterna?

Vad har jag för konstiga prenumeranter från
bloglovin/bloggkoll egentligen?
Som ni säkert ser i mätaren till höger så är det
ganska många, och det tycker jag är jättekul!
Problemet är bara att statistikmätaren är inte ens
sådär hög(?) Kommentarer är det även lite dåligt av,
för att vara sådär många olika prenumeranter.
Jag tror faktiskt jag har sveriges blygaste
och tråkigaste prenumeranter. (förlåt)

Men när jag har 100 prenumeranter så
lovar jag att ni ska få fira det på något vis!
Kanske en riktigt ful bild på mig?
Eller att jag ska berätta något pinsamt? Höhö,
oj oj vad ger jag mig nu in på...
Men då ska ni inte bara vara mina prenumeranter,
jag vill se mer av era kommentarer och åsikter då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnos

jag är en trogen prenumerant

Postat av: Emmah

jag gillar din blogg. jag läser den dagligen. men det är ju inget krav att man ska kommentera?

Postat av: Sara

hahahha, du kanske kan nämna luckan ;) hahahahhahaha :D<3

Postat av: Therese Strömberg

amen det står gina tricot under vickan :P hahahah

Postat av: Viktoria Nordenberg

SV: Luckan... jodu det vore en riktig hitt!!

Hahahahahaahahaha <3

Postat av: Viktoria Nordenberg

Sv till Emmah:

Nej självklart behöver man inte kommentera om man inte vill, men du säger själv att du gillar min blogg - och när jag är inne på någons blogg som jag tycker om så brukar jag kommentera lite då och då.. men det är självklart frivilligt :)

Postat av: Emma

Jag är en trogen prenumerant Vickan lilla :D hahaha

Postat av: Thea

don't put the blame on me

för jag brukar kommentera =D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: