Till bloggens startsida

På väg

Jag är på väg att vara på vägen! Mamma bokade handledarkursen, så andra veckan på sommarlovet ska man dit. Jag gar längtat jättelänge nu! Det ska bli jättekul att få börja övningsköra & så i sommar. Jag har väntat på det sedan jag var 11 år då kära syster började läsa teorin.

Adam Sandler - Piece of shit car

Tycker att låten är skön, den ska man lyssna på när man åker runt i en stor skrothög till bil. Blir det så när jag tar körkort tror ni? En liten rostig grön golf kanske? Jag ska försöka undvika det. . .

Hur som helst, om ett & ett halft år så sitter jag bakom ratten & kortet i plånboken - VAR SÅ SÄKER!

Kommentarer
Postat av: Anonym

känner jag dig rätt så kommer du ha en snygg bil

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: