Till bloggens startsida

Nya jeans!

Idag på lunchen så drog
vi upp på stan, jag skulle
prova ett par jeans på
BIKBOK som jag hittade
igår. Provade dem, men
de var jättekonstiga.
För stora, & när man gick
ner en storlek så blev de
för små.
Men jag hittade ett annat
par jeans som blev
bättre.

700kr

 
Slutade vid 2 idag, & då åkte jag hem. Med bussen för en gångs skull! Jag har typ cyklat i flera veckor i streck nu. När jag kom hem hade jag så sjukt ont i ryggen så jag gick och la mig, & somnade! Så jag har faktiskt sovit nu i lite drygt 3 timmar. Hur skönt som helst.

Ikväll ska jag fixa matsäck till helgen, packa till helgen, börja fixa med håret, men även träffa Karin en snabbis & färga Parmidas hår. Vet inte hur jag ska hinna allt, för jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll. Men jag får skylla mig själv som somnade! Men först nu, köttet på grillen!

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Mamman

Nu har du fixat sallad o smörgås för imorgon.

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: