Till bloggens startsida

Närmar sig..

Follow Ingenting utan livet

Har snart 100 stycken
prenumeranter på bloglovin,
det är skitkul tycker jag!
Men jag tycker jag har väldigt
konstiga prenumeranter som
knappt är inne på min blogg,
för ni ska veta att jag har inte ens
100 prenumeranter per dag '

Men prenumerera gärna på min
blogg, då blir jag glad vettu!
Klicka på bilden till höger, eller den lilla
rosa ikonen längre upp i bloggen!

En till sak som närmar sig är maten!
Louise & Pauline lagar mat & jag bloggar.

Lyssnar på Paulines spotify också, i like i like.
När jag kommer hem har jag spotify också, pappa har fixat nytt till mig!
Tack! Det har varit efterlängtat dessa veckor, en tråkig sak är att jag inte hade min
spelningslista nersparad så jag måste göra en ny '
I-landsproblem på hög nivå, men ändåå suckkk


Kommentarer
Postat av: Emma

jag har din spelningslista, bara att jag skickar :d

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: