Till bloggens startsida

Nagellacksborttagning, någon?

Fan i helvete!
Jag som skulle tvätta bort mitt halft avskavda
nagellacket innan jag åkte till skolan, för jag hade
tänkt att måla naglarna röda så det verkligen täcker
bruna fläckarna som jag fått på naglarna sedan
jag färgade Parmidas hår. Well well, får la köpa
det sen på håltimman, eller vänta tills jag kommer
till Uppsala. Hur som helst så måste jag fixa naglarna
tills ikväll, för då blir det make-up-store kväll!

Just nu har jag samhällskunskapslektion, & eftersom att
jag gjorde klart den igår så ska den bara lämnas in nu för
min del. Så nu sitter jag här, bloggar & chillar på facebook.

Sen är det idrott, sen ska jag sälja biljetter hela dagen.
Senare på dagen är det estetisk verksamhet, då får jag reda
på vad jag får i betyg, VG eller MVG . . . hoppas jag har passerat
G-gränsen i alla fall '

Kiss & hugs ♥

Kommentarer
Postat av: sandraaaa

Inte får man blogga på lektionerna heller : O

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: