Till bloggens startsida

Memories från Finnerödja med "Kalix"



För flera år sedan
spenderade jag
hela sommrarna i
sommarstugan.
Mycket härliga tider!
Jag hade en 
jämngammal 
granne, från Kalix. 
Hur som helst, 
hennes familj
sålde sin
sommarstuga
för några år sedan
så vi har inte träffats
på flera år.



Håller fortfarande kontakten via msn och lite så och för ett par veckor sedan fick jag reda på att hon också hade blogg. Kul! Så jag läser den lite då och då, och fick syn på detta inlägg idag:


 

Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder från när hon och jag umgicks, men jag har typ inga alls(?) Det tycker jag var tråkigt. Men jag vet att morfar har massa, så jag lägger upp de bilderna någon annan gång!

Saknar dialekten, och allt roligt vi gjorde tillsammans!
Vi ägnade en hel sommar i deras stall, städade och plockade ordning där för vi trodde det skulle komma hästar dit sommaren efter, vilket det i o för sig inte gjorde, men det gjorde inget - vi tyckte det var skitkul ändå! Och rummet som vi gjorde i hennes hus. Skrev på väggarna, inredde själva med saker vi fick av grannarna och massa. Haha, har faktiskt några bilder från det!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanne - Just nu bloggdesign-tävling!

Tack så mycket :)

Postat av: Olivia

Vad söt du är gumman :)

Postat av: Thomas carlsson

Jag har för mig att jag också var med o grejjade i det rummet och stallet men inte så mkt dock (:

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: