Till bloggens startsida

Måndagkväll

Träning vid halv 5, & har suttit vid datorn efter det utan att duschat.
Jag fick ju Spotify så då hade jag att göra ska jag säga!
Sen kom Johan & Alex hit en sväng, med sin lilla
skåpbil. Haha, dom är roliga dom!
Sen kollade jag lite på ballar
av stål på TV.

Förresten, Annika ringde tidigare ikväll, blev massa prat om
allt och ingenting. Vi beslöt att jag skulle komma och hälsa på
henne, Magnus & Hugo snart!
På bilden: Jag & Hugo i början av förra sommaren

Pratade även med Sandra i telefon en
snabbis ikväll, hon är i Portugal & kommer hem på onsdag.


Nu ska jag duscha, sen sova. Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Therése

Vad roligt att du gillar min blogg :) Lägger gärna till din också :)

Postat av: TESS

sv: Tack så jättemycket! :D

Postat av: Anonym

fin blogg!

Postat av: Mamman

Vad fin du var i håret! Och söt hela du....Jättefint kort, tror inte jag har sett det tidigare. PUS

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: