Till bloggens startsida

Godnatt


Nu är det verkligen dags för mig att sova! Särskillt eftersom att jag försov
mig imårse, man jag hann - pga min kära fader som skjutsade mig!

Vet inte om jag berättat det men mitt spotify har slutat fungera pga att
jag hade fel ip-adress(?) eller något sånt ' Pappa kanske skulle köpa
premium i samband med nytt bredband eller så - hoppas det, för då
slipper man reklam också. Men jag skulle nog behöva ett gratis-konto
också, eftersom att jag lär ju inte bli ensam här hemma om att vilja
använda Spotify, så om det är någon som har en inbjudan över så hör
gärna av er (så bjuder jag på glass höhöö')

Nemen nu ska jag sova, hade tänkt att ta en dusch innan jag la mig,
men jag orkar inte - jag gör det imorgon bitti istället.
Så blir det nästan alltid för mig. Sen vaknar man nästa morgon därpå
av att väckarklockan ringer (eller i mitt fall lyser) & så tänker man "för i
helvete! varför duschade jag inte igår kväll?" Men då är det skönt att
jag har typ 3 meter till duschen. Yeah right, jag trivs verkligen här i
källaren, eget badrum, eget duschrum, ganska stort rum, snart eget
"vardagsrum(?)" med biljardbord & förhoppningsvis kanske vi
någon gång kan rensa ur bastun som finns i mitt duschrum.
Lider inte så mycket av att jag inte har någon bastu faktiskt, haha!
Men som sagt, jag ska fixa mitt egna först - packa upp den sista
flyttkartongen & så!

Imorgon blir det skola i några timmar på morgonen, sen hem & plugga
med Sandra. Det blir bra det. Jag ska hjälpa henne med matten, & jag
hoppas jag får chans att prov-redovisa historian för henne.

..& just jävlar, jag har ju träning imorgon - det hade jag nästan glömt.
Gumaeliusskolans dansuppvisning hinner jag nog inte med imorgon,
well well - vi får väl hoppar på att mr Fredriksson filmar!

Nu väntar sängen, puss & godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: sandra

svar: Ja, det är sjukt kul :) Dock är det ju rätt dyrt men det är det värt! :D

Postat av: Elin

Jo vickan du hinner visst det ;)

Postat av: Thea

söta bilder (=

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: