Till bloggens startsida

Fredageftermiddag hos Thärnström


Nu när det börjar bli sommar tycker jag man ska använda
mer färgglada kläder, så idag tog jag på mig min rosa tröja
från Gina tricot. Men det regnar ju faktiskt tyvärr trots allt,
därför blev det en grå kofta över.- & min utväxt på håret är
hemsk - jag ska snart bleka igen!


Pappa och Oskar, med den nya cykeln(?) som han fick av oss!

Ooo ja vi är grymma!

Mina barn ska minsan också få en grym farsa tycker jag!

Lina & jag.

Mumy & Lina.

Pappa låter inte mig övningsköra än eftersom att jag inte gått på
vägverkets grundkurs, men denna lilla knådd har tydligen
tillåtelse till det? Haha, söt! Brumm brumm '

Eftersom att jag ska upp tidigt imorgon så ska jag
duscha nu ikväll & bara ta det lugnt.  Lägga mig & kanske
titta på film? På tal om film så såg jag en grymt bra film
förut i skolan. Seven hette den! Se den! Se den! Se den!

Kommentarer
Postat av: Anonym

dina barn kommer få en grym mamma i alla fall!!!! (=

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: