Till bloggens startsida

Bröstsamtal a lá Marina & Katarina


Här är lite bilder från dagen på mig och Bella. (resultat och ett par fler bilder finns i inlägget under) Till SM ska vi försöka hinna och orka sätta på mer glitter på våra dräkter, men vi får la se!

Till rubriken nu då..
Idag efter att vi bytt om till par-tävlingskläderna satt jag, Bella och Emma i ett rum tillsammans med dagens funktionärer på tävlingen som bland annat bestod av Marina (Bellas mamma) och Katarina (Emmas mamma). Man kunde utan tvekan säga att min sport-bh var för liten. Emma, Bella, Marina och Katarina satt och diskuterade om det, hahaha, och Emma påpekade att mina bröst skulle ploppa ut! Sen startades samtalet, dom började jämföra mina bröst med andras bröst och blablablabla, och där stod jag röd i ansiktet och skämdes. Hahaha! Pinsamt! Det hela slutade med att jag och Bella bytte sport-bh. Hon fick min som var en storlek mindre än hennes, och jag fick henner som var en storlek större! Och walla på bilderna, det blev ju bra tillslut!?

Imorgon blir det till Vintrosa hallen och träna. Vi får inte träna på KSD, vilket känns lite dumt(!?) Våran egna dansstudio...
SM om två veckor, och vi har bara en vecka på oss att träna eftersom att Johanna ska till Polen. Mycket av våran tid kommer därför gå åt till att försöka hitta några andra träningslokaler. Vi ska försöka göra vårat bästa hur som helst!

Nu ska jag sussa, man är alltid trött efter tävlingarna. Men imorgon bitti ska jag försöka sova ur ordentligt!

Kiss, hugs and gooooodnight ♥

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: