Till bloggens startsida

50/50

Man kan inte göra allt på en gång!
Jo. . .kan kan man väl, men inte jag! Inte idag i alla fall! Hur som helst, jag plockade av mitt rum idag - den andra halvan är att damma och damsuga. Pssss, that sucks ' Det får bli imorgon .-  Ska även försöka få ordning på mitt duschrum innanför mitt rum nu ordentligt också någon gång i veckan. De står en gammal spjälsäng där(?), och ett bord för mycket och så. Jag hann mer än vad jag trodde ikväll. Men detta med att gå och lägga sig jättetidigt vill jag ju inte påstå att jag lyckades med, men 22.26, det är helt okej. Mycket bättre än vanligt. Jao, nu blir det godnatt - tagga nationella prov imorgon i matte, lycka till allihopa som ska göra det!

Godnatt! ♥

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: