Till bloggens startsida

Tillbaka med guran!


I början av förra sommaren
fick jag en elgitarr av mamma
och pappa. Första två månaderna
spelade jag hur mycket som helst.
Sen när jag började gymnasiet och
började dansa med så har jag inte
hunnit spela lika mycket.
De senaste månaderna har jag
inte spelat någonting alls.
Och när jag för 2 månader sen
flyttade ner i källaren så blev
gitarren jätte ostämd på grund av
temperaturombyte.


Men nu idag stämde jag den faktiskt! Plockade fram lite gammla accord och tabs och körde lite, föör mysigt ' Håller även på och lär mig tab-introt till rehab-rihanna ;)

Nu ska jag dricka upp mitt mint-te och kolla på butterfly effect, senare idag ska jag åka och kolla om de finns några bra pjäxor. Åker ju som sagt till Trysil med Bella på söndag, och mina nuvarande pjäxor ska vi inte tala om!!

Ikväll är det träning, men jag blir hemma - min hals måste bli bra! Det är ju ändå ingen tävling nu på ett tag...jo just det, en på lördag, men det är bara en skojtävling typ ;) tror jag ?!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: