Till bloggens startsida

Tävlingen!

Gick upp klockan 5 på morgonen, blev hämtad klockan 7 - då var lösögonfransar
och allt på plats! Tävlingen började vid 10 och slutade någon gång efter 9 på
kvällen om jag inte mins fel. Det blev alltså en heldag med dans! Alltid kul'
På vägen hem fick jag med mig Bella och Jonathan i bilen, vi skrattade mkt och
pratade finska och ujuj.. Haha läs om placeringar under filmklippet.
Filmklippet är massa bilder och så från dagen. Kika gärna!


I par kom jag och Bella 2:a, det var ju bra för att vara första tävlingen i den
höga klassen så vi är jättenöjda! Och vi fick även en prick så vi är närmare
guldklassen nu också! Emma, Johanna, Sara och Emelie kom bara till
semifinalen i par, men de är ju i en högre klass än oss också! Så mycket
bra kämpat! Det var ju trots allt en rikstävling så det är svårare att ta en bra
placering då.

I singeln kom jag 7:a, en plats från finalen. Lite surt faktiskt, men jag är
ändå nöjd! Det var ju precis som i paren första tävlingen i den högre klassen.
Bella kom typ 10:a, hon kom alltså vidare till semifinalen bara precis som jag.
Emma och Therese kom vidare en gång, till den gruppen innan semifinalen.
Emelie kom 7:a i sin klass (hon är i en klass över oss andra) Så nu har hon bara
en prick kvar till star, vilket är gryymt !!
Bra kämpat alla tjejer! ♥     Johanna och Sara tävlade inte '

I grupp kom vi 4:a. Man kan ju inte alltid vinna, right?  ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahah, ja men vi tävlar ju i en klass högre än ni också så :)<3

Postat av: Sara

usch, ta bort det där om att jag tävlar i brons, det låter ju som om jag är sämst ... hahaha !! <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: