Till bloggens startsida

Taggad till max!

Eftersom att jag kom upp en klass igår på tävlingen så ska det fixas ny dräkt nu! Jag beställde grunden för några veckor sedan, men eftersom att den bara är helsilvrig så vill jag ha lite detaljer och färg på den. Åkte till caletex med mamma så nu har vi köpt svart lacktyg (sånt som vi har i gruppkläderna), rosa band (se bilden under) och beigt tyg som ska se ut som hud (typ sånt som vi också har på gruppkläderna på ryggen).



Och så ska det göras ny dans också med massa hopp och trallalla !

Sen ikväll innan träningen kommer Emelie och Sara hit,
dom behövde hjälp att fixa en film och lägga upp den
på youtube. Publicerar sen i bloggen.

Hm, vad har jag mer gjort idag då?
Jo minsan jag har varit duktig! Jag har städat/ränsat hela mitt
badrumsskåp. Slängde massa smink och så. Jaja, nu ska jag
även städa av lite på mitt rum och lyssna lite på Håkan,
bjuder på en gammal goding som var en favorit när jag
var liten. Hörs senare '



Ciao så länge!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: