Till bloggens startsida

Sovtimer

I helgen hittade jag min sovtimer på min TV ' suprise!
Bästa upptäckten på länge. Hur skönt som helst.
För i min källare har jag ingen liten lampa som
jag kan ha på när jag ska sova, så det är alltid
kolsvart! Och då är det svort att somna ibland..
..men som sagt, tv sov timern, hur bra som helst!
Jag ställer den på 30 minuter - ligger och kollar några
minuter sen somnar jag! Hur skönt som helst!

Bra för att få blir det inte att jag ligger och kollar hur länge
som helst heller, om jag inte har somnat när TV:n väl stängt
av sig så får jag inte sätta på den igen. Annars skulle jag nog
kolla på TV hela natten tror jag (även fast tv-programmen vid
den tiden på dygnet är skitdåliga!)

Som en utmaning kan man ju alltid lägga TV dosan i en
annandel av rummet? (A)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: