Till bloggens startsida

Sov Vickan, soov!

Nu är klockan snart 12, så jag borde sova nu! Även fast jag har sovmorgon
imorgon. Skönt! ...men nej, just det då ska jag plugga hela morgonen,
eftersom att jag har ett betydelsefullt prov på torsdag, och imrogron
hinner jag inte plugga så mycket. För efter skolan ska jag träffa
bella och sen träna. Sen när jag kommer hem så ska vi det
fixas lite mer med kläderna inför nästa helg.

Och sjukt taggad jag är nu inför torsdagkväll!
Jag vet inte om jag sagt det? Men jag ska på fest på "stället på
hörnet av  torget", MED AFTERSKITEMA! Kan det bli så mycket roligare?
Vi har redan planerat kläder, det blir svarta leggings i olika former,
Sara skulle ha spetsleggings, några skulle ha vanliga leggings och
några skulle ha lack-leggings. Sen svart överdel, typ t-shirt tunika eller
långt linne, sen varsin bandana i olika färger. Sen som pricken över
i't, SKIDGLASÖGON såklart! Och så på fötterna bärs det pumps,
är det fest så är det, right? Men de där med tröjor är vi inte säkra
på än, jag och bella ska åka och kolla på adidas-tröjor imorgon så
de kanske blir det istället för svart överdel. Men vi får se som sagt!

Nu är klockan lite för mycket som sagt, såå..godnatt, vi hörs imorgon! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är gryyymt taggad nu alltså !!!! :D <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: