Till bloggens startsida

Mysmorgon

Idag har jag sovmorgon, vi börjar halv 10 med prov.
Men jag ställde klockan på halv 7, för att kunna ligga och
mys framför tv:n i en och en halv timma och kolla på the
voice innan jag nu går upp ska göra mig ordning och läsa
igenom en sista gång innan provet.

Inatt låg jag och hjälpte Sandra med mattetal via telefon, haha!

Ikväll är det risbergskafest. Men först skolan i en lektion,
sen hem och duscha, städa av lite, sova lite, sen dra på träning,
sen duscha sen sminka och fixa, äta och sen drar vi girlzz '

Igår fixades lite till med
kläderna till nästa lördag.

Basfärgen blir silver,
sedan svart lack
och rosa detaljer.

Kommentarer
Postat av: Sofie

lägg upp bild på kläderna när de är klara sen. nu blev jag jättenyfiken. du hade rolig blogg (= jag börjar prenumerera på dig på bloglovin. men jag har ingen blogg. än!!!!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: