Till bloggens startsida

Mos

Vet inte vad jag skulle döpa inlägget till, men eftersom att jag ska mosa ihop lite allt möjlig i det så får det väl heta mos, right?

Jag glömde ju nämna att jag shoppade lite i fredags på håltimman, det blev en aprikosfärgad t-shirt. Finns på nelly.com och Vila. "Waist my time"
Sen köpte jag 6 par örhängen, sådanna som jag alltid hade förut - men som har försvunnit genom åren. Det är 3 par som hör ihop (eftersom att jag har 5 hål i öronen) Vanliga silverpluppar, och de som sitter längst ner är störst. Gulligt tycker jag!

Sen vill jag rekomendera Ldb's dagkräm med brun ton i, köpte den för jättelänge sen! Men nu har den börjat användas igen! Funkar jättebra som underlag om man inte vill använda foundation och bara ta den och sedan dutta lite puder på.

Nu har jag fått ytterligare några bilder från tävlingen i lördags:

Bella och jag på pallen                               Jag på pallen
2:a par                                                            3:a singel

Planeringen för morgondagen:
Jag ska inte till skolan imorgon, men jag ska upp ganska tidigt ändå tänkte jag. Efter lunch ska jag dra och fika med festkommitén och innan det ska jag hinna plugga lite hemmifrån också! Sen på kvällen är det träning. Tagga tagga, tävling igen om två veckor!

Kommentarer
Postat av: Petra

Vad kostade tshirten?

Postat av: Vickan

Olika på nelly och på vila, på nelly är den dyrare och frakt och så. Men jag köpte den på Vila för 150, ordinare pris var 200 :)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: