Till bloggens startsida

Mer photoshop '

Före:

Efter:

Jag är ju inte så bra i photoshop än, men man lär sig allt mer och mer
när man håller på med det. Det är faktiskt riktigt roligt!

Det jag gjord med bilden är till en början att lägga på ett lager som
gjorde hela bilden förrutom mig (utanför spegeln) svartvit.
Sen la jag på ett "rought pastels" lager, som gör bilden suddig,
det placerade jag överallt förutom på mig (i spegeln).
Effekten blir typ fokus på båda då alltså!

Vad har hänt ikväll då?
Jag har bara tagit det lugnt eftersom att jag inte mår helt
toppen. Har fortfarande ont i huvudet och lite feberkänsla.
Därför stannade jag hemma hela dagen, för det är
träningar i några dagar framöver (imorgon, måndag, tistdag,
(onsdag?) och torsdag  - inför tävlingen nästa helg, så då
måste jag vara på topp!
 
Psssssst, mina kläder till nästa lördag är nääästan klara nu! ♣

Kommentarer
Postat av: jullebullelele

Vad snyggt du gjorde i PS :D

Älska PS! haha ;)

Men krya på dig <3

Postat av: Sofia

jo men det blev bra. som du säger så blev det fokus på bilden på dej i spegeln OCH på bilden på dej när du står utanför spegeln. du är ju duktig i photoshop. men vem är fotografen? det skriver du aldrig på dina bilder!!!

Postat av: Elin

du måste lägga ut bilder på dräkten sen ;)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: