Till bloggens startsida

LLLLäppar


Man kan ta så himla mycket roliga kort med läppar och så!
Oho, älskar denna bild .-

Hm, på tal om läppar så får vi väl se sen på Saras blogg sen
hur de där läpglans-läppstiftet såg ut som hon tjata om hela
(bokstavligen hela) dagen om att hon ska köpa idag. Hahaa, men
jag vet hur det är när man verkligen vill ha något! Man tänker inte på
något annat. Och på morgondagens kvällsbilder lär ni få se hur det
ser ut, för hon har lovat mig att jag ska få låna det, hihi. För när hon
förklarade hur de såg ut så tyckte jag att det lät väldigt snyggt!
Men efter helgens rännsning av mitt badrummsskåp så 
upptäckte jag hur mycket smink och sånt jag hade,
så ska jag inte köpa nytt på ett tag!
Haha, ojoj. Jag har så det
räcker faktiskt och blir
över '

Sara

Älskar hennes tröja!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahah, jag tror att alla blev aningen trötta på mitt tjat om det där läppstiftet ;d hahhaha ! <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: