Till bloggens startsida

Hemma igen

Provet gick bra tycker jag! Skönt att ha det gjort också!

Jag precis käkat lite lunch. Tog lite c-vitamin dryck också. Jag har kommit på att det är ju jättebra! Det är som en brustablett som man har i ett glas vatten. Tabletterna finns i alla möjliga smaker, jag har två olika, hallon och exotiska frukter. Vattnet blir gott, och så är det ju c-vitaminer i som sagt, och det är ju t ex bra för att förhindra försylning, och jag känner mig lite halft krasslig så, varför inte?

Nu ska jag städa av i mitt rum, fixa naglarna sedan sova en stund - så jag orkar med natten! Men jag har en svenskabok som jag måste läsa massor i, för den ska vara klar till näst-nästa måndag, (och jag har knappt börjat) så jag kanske läser lite istället för att sova. Jaaajaa, vi får seeee '

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har också den med exotiska frukter. om du menar den med kivi banana och så?

Postat av: Gabriella

åh, jag ÄLSKAR sånna där! Åt en hel utan vatten en gång haha, MAGONT kan jag säga!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: