Till bloggens startsida

Fredagen!

Jag vaknade i soffan imårse, kommer inte ihåg hur jag kom dig i natt - men där vaknade jag i alla fall! Mådde inte bra när jag vaknade, ush - uttorkad och tept som fasen. Men jag tvingade iväg mig själv till skolan hur som helst. Orkade inte sminka mig, så de blev lite puder och sen håret i en tofs, sen springa till bussen efter att jag somnad om 711 gånger! Klädde mig själv i mina gråa mjukisbyxor och min aprokosfärgade t-shirt "waist my time". Den kanske passar bra efter filmen som jag gjorde igår? Herregud folk borde tro jag inte har något liv. Ska inte avslöja något om filmen ÄN, men när den är klar så lägger jag ut den här på bloggen ;)

På lunchen var jag på stan, köpte lite stuffs - skriver om det sen!


Vet ni vad jag kom på nu?
Att jag inte ska till skolan förän nästa torsdag!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: