Till bloggens startsida

Eftermiddag/kväll

Vid halv 5 åkte jag till skolan, hehe. Kändes lite konstigt eftersom att jag inte varit där på hela dagen. Men det var fest-kommité möte, men tyvärr kunde inte Awil och Dalia komma, så det var bara jag, Mira, Mohamed och Philip. Blev en hel del planering och avcheckningar! Och festen kommer bli hur bra som helst. Men nu får jag inte säga mer! Hemlis, hihi '

Sen blev det att åka till mormor och morfar en stund. Dom kom hem från Thailand idag som jag skrev tidigare i ett inlägg. De hade köpt hem massor med saker till mig och Louise. Byxor, skor, tröjor, solglasögon och massa roliga och fina saker!

Sen var jag iväg på träning, skitkul var det! Nu när jag är uppe i högre klass så gjorde jag en ny korografi idag, nästa tävling är redan nästa helg så nu är det stressigt! Jag och Bella bokade även in oss till Anna på privatlektion, vi behöver en ny pardans eftersom att det gick så bra för oss på tävlingen så vi kom upp en klass. Därför valde vi även att förstsätta med par tillsamans! ♣ Singel kommer jag fixa nya kläder till, men Bella och jag hinner inte fixa några, så vi kommer ha gruppkläderna - men dom är ju skitsnygga så det gör ju ingenting. Men vi ska fixa några egna så småning om..


När jag kom hem låg det en jättesöt rosa cardigan i hallen som mamma hade köpt till mig, tack! Jag har så mycket kläder så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Men ändå så känns det alltid som man behöver mer! Jaa, vi tjejer är ett konstigt djur, right?


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: