Till bloggens startsida

Doin 90 in a 65


Detta har varit dagens låt!
Så jäkla skön låt verkligen
Doin 90 in a 65, Windows rolled down, screamin out, Ay ay i'm i'm so paid.
Texten gör mig grymt taggat på att ta körkort! Louise satt och kollade på körskolor, de borde jag också göra så jag kan börja övningsköra till sommaren. 

"i'm so paid", de stämmer nog inte riktigt...nä!
Jag ringde och bokade klipp+blek tid idag hos min frisör, 1000kr går det på! Det är mer än en månadsavlöning för mig, det är ju sjuukt! Och snart åker jag till Spanien och ska ha med mig pengar dit också. Hmm, då kan man ju gå och nynna på en annan låt "allting kommer lösas och bli bättre igen om du har pengar i fickan eller ett ess i din ärm, yeah yeah yeah!" Så kääänns det i alla fall bättre än vad det är!! Haha

Nu är klockan snart 9, och jag ska faktiskt stänga av datorn nu - duscha sen sova. Är grymt trött! Och ska upp grymt tidigt imorgon också -suck suck suck. Imorgon får jag träffa Karin igen i alla fall :D Vad händer mer imårrn då? Hm, jo; festkommité möte! Jupp, mer bloggande imorgon. Puss och godnatt! ♥
 

Kommentarer
Postat av: sara

Söt blogg! :)

allt bra med dig?

Kram

/ sara

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: