Till bloggens startsida

Blogguppehåll?

För det första så kan jag ju tala om att bilden är typ 2 år gammal, tog den förr-förra sportlovet när jag var i dalarna med Karro =)

Det är lite för mycket träningar,
tävlingar, plugg, umgänge och
så nu. Så nu tar jag ett blogguppehåll
i några dagar. Vet inte om jag kommer
kunna hålla det, men jag ska försöka!

På lördag är det tävling, så på kvällen
eller på söndagen kommer jag lägga
upp bilder och sånt från tävlingen,
så klart '

Haha, jag vet inte hur väl ni känner mig.
Men jag känner mig själv så pass väl
att jag tror inte jag kommer lyckas hålla
detta uppehåll. Men vi får väl seee!!

Dagen i repris: Skola som vanligt, sen festkommité-möte. Jag och Mira har fixat in Sara också, och Dalia skulle kanske ta med Adnan nästa gång. Så då blir det alltså massa toppenhärliga killar och tjejer. Mira, Dalia, Moe, Awil, Filip, Sara, Adnan och Jag ' TT - here we come ;)  T.OG T.OG T.OG!! Sen efter mötet var de några timmars pluggande, sen några timmar träningar! Nu ska jag plugga, phona, duscha och sova. Puss och godnatt ♥

Ha det bra, vi hörs!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: