Till bloggens startsida

Back on track!

Hej hopp!
Förlåt för jag inte bloggade igår kväll när jag kom hem, men jag var så himmla trött och behövde packa upp och sova. Men nu är jag back on track. Har inte jättelust att blogga för tillfället, inte tid heller... men men !

Bilder från trysil kommer, men inte idag! Och förmodligen inte imorgon heller - för då är det skola, sen festkommitémöte, sen på kvällen ska jag träffa bästa vän ♥

Dagen som varit:
Skola, nationella prov i engelska (munliga). Gick bra, tills dennis kom in och börja prata om att han inte tyckte om "fish balls" hahaha!! Men då bet jag ihop - man får faktiskt inte skratta på nationella prov.. hahaha '
Sen på eftermiddan fick jag göra ett litet oväntat matteprov, men det gick helt okej!

Efter skolan så blev det stan en snabbis, sara skulle köpa smink och jag skulle köpa skor!
Fick studiebidraget igår, så idag handlade jag mina efterlängtade converse. För er som undrade,
jag valde de vita vanliga modellen, med röd och blå rand ;)

Sen blev det åka till Säborgs och plugga, sen träna! Jag och Bella anmälde oss till Faluntävlingen idag också. Herregud, det kommer bli rätt snoigt - först på lördagen tävling i falun, natten till söndag drar jag till spanen, kommer hem lördagen efter på kvällen, söndagen efter dansuppvisning. Uhuuuu '

Nu sitter jag på msn och gör historiafrågorna tills imorgon med fredrik, haha - vi gör några frågor var. Smart va?? Sen ska jag sova GOTT!

Dagens plus, (förutom mitt inköp av mina skor) var att jag skickade in mejl idag till NA - vill ha samma sommarjobb igen. Men vi får la se hur det blir. Jag tänkte även söka lite annat ifall att jag inte får det jobbet.

Puss och godnatt ♥


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: