Till bloggens startsida

Den som spar han har..ändå inga pengar kvar (?)

Innan jag åkte till Trysil köpte jag ny mineralfoundation eftersom att den jag fick i julklapp nästan var slut. När jag brukar köpa nytt smink för de gamla börjar ta slut så börjar man med det nyinköpta, även fast det är exakt samma märke/färg. Det är helt enkelt roligare med nytt smink än det man haft ett tag. Men nu var jag faktiskt duktig och verkligen tog slut på det gamla. Det blir så jobbigt sen efter ett tag att man har massa småskvättar kvar av allting.
Mascara spar jag på idag, dels för mina ögons skull (jag har börjat känna av pollen redan, även fast det är snö, så jag tänkte att ögonen kan få vila lite från sminket) och dels för att jag har inte råd att köpa ny än när mascaran tar slut. Jag vill ju gärna ha en skapligt fräsch mascara med mig till Spanien...såå '
Fick ju studiebidraget bara för några dagar sen (den 25:e) och jag har redan shoppat upp mycket utav de, och ett par pressenter till kompisarna som fyller denna månad ska inhandlas!!) Hm..spara spara!

OCH jag måste köpa nytt matkort för 50 kr eftersom att jag verkligen inte hittar mitt. Och busskort..ush, vill inte tänka på vad det kommer att kosta!!! :'(


Kommentarer
Postat av: Elin

hej ny blogg: ewidmark.blogg.se

Check it out! :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: