Till bloggens startsida

(8) "hela världen är så underbar"


Makus Krunegård och packning, det är min lördagmorgon!

Är mycket bättre i halsen idag. Eller nej, faktiskt inte. Jag har fortfarande
lika ont i halsen - men förkylningen är bättre.

Ska iväg snart och träna från halv 12 till halv 5, jag kommer knappast
bli bättre i halsen, men men.. Jag ska ta med mig en termos med
honungs-te. Sen ikväll klockan 6 blir det mat med alla dansare,
och kolla på tävlingen. Jag ska inte vara med!

Sen blir det hem, förhoppningsvis hinner jag hem till robinsson,
skulle vara kul .-

Nu ska jag packa klart och göra mig ordning, tagga träning
med James. Och kanske att jag hoppar inte på någon av Annas
pass - min hals får avgöra det!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: