Till bloggens startsida

01.56

Har suttit med photoshop, kollat på olika bloggar, pratat i telefon och
massa nu hela kvällen. Huvudet värker fortfarande, och jag tror knappast
att dataskärmen gör att huvudet kommer göra mindre ont, så nu säger jag
godnatt och går och lägger mig.

Vi hörs imorgon, men då måste jag plugga massor - språkvecka denna
vecka + massa träningar, så jag kommer verkligen ha fullt upp denna vecka!
Åååååååååååååååååh, fritid??

På torsdag kommer Louise till Örebro och hälsar på i alla fall, de ska bli kul! ♥

02.11 Klockan tickade iväg lite till när jag loggade in på bloglovin,
men nuu ska jag sova. Puss och godnatt kära läsare ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

vad mysigt att ha en syster. själv har man då bara en jobbig storebror!!!!!

Postat av: 02:11 Så länge får du inte vara vaken!!!!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: