Till bloggens startsida

Woops

..jag har inte gått & lagt mig än. Men jag cyklar ju till jobbet så jag behöver inte gå upp förän vid 8 egentligen så det är inte såå tidigt ändå. Det blir värre sen när jag ska jobba på Nerikes Allehanda, då börjar jag 7, så då måste jag åka hemifrån strax efter halv 7, vilket gör att jag behöver gå upp senast 6. Då lär jag behöva gå & lägga mig senast 10 på kvällen, för att inte vara död! Arbetet på NA är mer krävande, men även roligare. På startcentrun händer liksom inte så mycket, & där väljer man ju även själv hur mycket man ska jobba.

Anledningen till att jag inte gått & lagt mig än var för att jag hade glömt att städa min toalett, men nu är det gjort. Däremot mitt duschrum är inte städat än riktigt, MEN DET FÅR BLI IMORGON!!! FÖR NU MÅSTE JAG SOVA!!!

Pusssss & godnatt (nu ska jag inte prata om städning på länge, för det har jag gjort aldeles för mkt de senaste inläggen)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: