Till bloggens startsida

Vem sa att det är en handduks-hängare?

Jag har ränsat lite av min smyckeslåda idag!
Man har mer smycken än vad man tror!
Jag viste inte riktigt vart jag skulle göra av alla smycken,
men sen fick jag en bright idé.

Liksom vem har sagt att man måste hänga handdukar på handdukshängaren?

Smart va? På den stången längst in har jag långa halsband.
På den mittersta vanliga halsband & på översta har jag örhängen.

Sen har jag ju även massa småörhängen, & nu tjejer har jag ett tips!
Ni vet när man köper örhängen får man de oftast på en liten plast/kartong bit?
Gör ännu mer hål på dem, så får de plats med ännu mer örhängen på!




Armbandena vet jag inte riktigt hur jag ska göra med än,
vissa är som ni ser på bilderna nedanför uppsatta, men de lite
större armbanden ligger i en låda.


Lite av ringarna också. De lite mer dyrbara ringarna har jag
självklart inte med i denna röra!


Jag tycker jag varit duktig som ränsat alla smycken idag, traslat ut diverse
halsband, slängt gammalt, hängt upp det jag vill ha kvar & så.
Men jag har tyvärr inte packat upp allt än:


Jag har även lite i en flyttkartong som jag inte packat upp än heller.

JAG SKA INTE KÖPA NYA SMYCKEN PÅ ETT TAG NU KÄNNER JAG!

Kommentarer
Postat av: GBG-linda

oooooooj vah många!!!!!!!!!

Postat av: Elin

sv: onsdag sa vi väl? ;)

Postat av: Mamman

Och rensa stavas fortfarande inte ränsa....

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: