Till bloggens startsida

Veckan har bara börjat!

Måndag! Dagen spenderades på start-centret där mitt första jobb denna sommar håller till. Det är ett sådant jobb som man inte får timlön för istället får man allt man tjänar på det man gör, men även startkapital på 2000kr/person. Sara & jag bestämde oss därför för att dra hem till mig efter vi slutat för att jobba lite hemifrån också. Imorgon blir det också jobb dag & lite på kvällen. Aaa, vem vill höra mass strunt om vad jag gör på jobbet? Haha, ingen...så hejdå på det samtalet. Men hur som helst så är det bara nu i början som det är så här mycket att göra, vi måste köpa in saker & blablabla. . . Har till & med fått ställa in att träffa béésta vän Sandra imorgon. Men vi får ses någon annan dag!

Lite senare på kvällen blev det cykel in til stan med Karin, det blev lite rundvandring där - sen äppelpåse på mc donalds som gjorde att min hals svullnade igen totalt! (jasså, är jag allergisk mot äpplen?) Hur som helst, sen följde jag med Karin till Saras tillfälliga lägenhet, där några tjejer skulle kika film - men jag pallade inte haka på in för jag har sjukt mycket att göra hemma nu. Denna vecka ska jag få ordning på mitt rum! Ränsa garderoben, damma, damsuga, byta sängkläder, packa upp den sista flyttkartongen & ränsa alla skåp & lådor, suck. . . men det ska vara klart på fredag! Kanske måste ställa in mys-grejen med tjejerna på onsdag? Ah jag får se, det beror på! Ska försöka undvika det.

Väl hemma insåg jag att klockan ändå var för mycket för att hinna börja ordentligt med städningen idag. Well well, jag har ju inte så jättemycket för mig i alla fall så nu ska jag la börja plocka det värsta i alla fall.

Vi hörs imorgon. (jag ska försöka bli bättre med att lägga upp bilder & så)

Kommentarer
Postat av: Natalie

Du har en jätte fin blogg och skriver om roliga saker :) Gillar bilderna i tidigare inlägg! Ha en underbar dag!

Postat av: Denise

Fin fin blogg. :)

Postat av: mascen

det va ju läskigt med äpplena! :O INTE kul, ska se till att du håller ett replängds avstånd til äpplena hädan efter!! haha :P <33

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: