Till bloggens startsida

Update & bilder från dagen!

En till dag har gått, & Sara & jag har ändrat planer för vårat sommarjobb. Våran första idé var att dela ut frallor. Men uselt betalt & blablabla. Men vi ska istället lära ut dans. Det kommer bli skitkul. På fredag får vi våra cash, 2000kr i startkapital & det räknar vi som lön för denna vecka då vi varit på utbildning ca 5 timmar om dagen. Helt okej, för jag måste ju faktiskt säga att det är grymt kul där! Vi kommer ju även få betalt av när vi lär ut dans, men som sagt - ingen timlön, vi kommer istället få alla pengar som kommer in. We like!

Idag fick jag även reda på att jag säkert får börja lite tidigare på Nerkes Allehanda, så kanske redan några dagar av vecka 27. Me like! Pengar rullar in som det ska, det går bra nu..

Som en liten kul grej idag fick vi en uppgift, en rutten liten ful bok som handlade om hur man skulle göra för att starta eget företag, & då gällde det att byta upp den mot något bättre. Så då gick vi först till myrorna & böt till varsina bättre böcker, sen lyckades vi sälja dom och sen köpte vi saker för dom pengarna. Sara köpte en skitsnygg t-shirt för pengarna! Den som är näst längst till vänster. Resten åkte tillbaka ut i affären. Själv köpte jag ett solpuder! Bra att ha nu till sommaren.

Well well, tyvärr så har jag ju lovat mig själv att jag ska städa mitt rum idag. Suck suck suck. Så jag ska göra det nu ' Puss!

Kommentarer
Postat av: sanna

nice

Postat av: Sara

hahahhaha, guud vilken snygging på bilderna!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: