Till bloggens startsida

Underkläder!

Igår när Sara var här så fick hon massa BH:ar av mig som jag hade vuxit ur. Det är mycket roligare att ge bort än att slänga, så det var ju bra! Men nu har jag inte många kvar som jag själv kan ha, så någon gång i veckan blir det att köpa ny. Funderar på att ta en promenadis upp på stan idag & göra det? Får se!

Först innan jag gör det ska jag ränsa ur min underklädeslåda - läste på Saras blogg att hon hade varit duktig & gjort det, . . . . man vill ju inte vara sämre själv! Haha!

& ni som känner mig vet att jag inte tycker så jättemycket om att bara ligga & sola (om det inte är utomlands), så då slipper jag det, om jag istället sätter på mig shorts & linne & promenerar in till stan. Smart Vickan, smaart!

Bjussar på en härlig sommarbild på mig, & som ni förstår så är den ju rätt gammal.-

Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha ja, bh-arna kommer ju till användning nu iaf ;) haha tack! <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: