Till bloggens startsida

TV på onsdag då?!

För förra årets sommarjobbspengar köpte jag en TV för hela slanten. Har inte använt den så mycket, mest till att kolla på film. Jag hinner aldrig kolla på TV faktiskt. . .

Men på onsdag, då kan det nog bli lite:

På 4:an klockan 21.00 på onsdag är det ett program av Peter Magnusson som jag tycker verkar roligt. Blomstertid. Tänte ge det en chans i alla fall!

Någon gång på onsdag kväll (tror jag) är det även ett program där Paris Hilton söker ny bästa vän, någon som vet vad programmet heter? Kanal? Tid? Någonting?

Kommentarer
Postat av: sas

tror det var på tisdag :)

Postat av: mascen

aah, många oc-timmar har fördrivits framför den tv:n!<33 :D MÅSTE SE SNART!! :)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: