Till bloggens startsida

Stolt!


Jag såg just på blogg-topp listan på bloglovin att jag bara ligger 10 platser efter Magnus Ugglas blogg. Det är ju lite grymt tycker jag. Prenumerera gärna på min blogg du med om du inte redan gör det, så slår jag Magnus Uggla!


Update från matchen, fortfarande 0-1 till Danmark. Well well, det är ju några minuter kvar så vi får la hoppas att Zlatan hinner göra något åt saken! Hur som helst - jag är skittrött, så efter matchen blir det godnatt för min del! Ciao

Kommentarer
Postat av: Erik Larsson

Zlatan fixar de däääär skaru se!



No problems

Postat av: Linda<3

ooh uggla:D

Postat av: Niclas

Tack ska du ha... Har väl varit en ganska jobbig dag med mycket jobb och så men annars har den väl varit okej.. hoppas du haft en roligare dag än jag :P

Postat av: Julia

Ojoj, kämpa på :D

Postat av: Viktoria Nordenberg

SV: Hehe, jupp . . jag ska fortsätta kämpa! :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: