Till bloggens startsida

Skorna! <3


Jag bara älskar mina nya skor! Dom är väldigt sköna också! Jag har stått & plattat allt löshår med dom på nu för att "stå in" dom lite - eftersom att jag ska ha på mig dom imorgon från 8 på morgonen till sent på kvällen. Först avslutning, sen gå runt med dom på stan hela dagen, sen på kvällen när det blir grill (hos adde?) med klass-klassen & några till! Well well, jag är tyvärr född till kvinna - & ska man vara fin, får man lida pin. Right? & tänk på barnen i Afrika, dom har inga skor över huvud taget! Haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga!!!!

men de ser inte speciellt sköna ut????

Postat av: Viktoria Nordenberg

Sv: Ja vet, tack!

Ne de kanske dom inte är heller - har inte haft på mig dom så länge.. det visar sig imorgon ! ;)

Postat av: nathalie

riktigt snygga skor

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: