Till bloggens startsida

Sista lektionen!

Sitter på sista lektionen i ettan, grymt skönt! Vi har ingenting att göra så alla sitter vid datorn. Jag har slutat, men jag tänkte vänta på lunchen i skolan - så slipper jag laga mat hemma själv. När jag kommer hem ska jag i alla fall sola lite solarium så jag får en fin bränna till min rosa tub-klänning!

Imorgon är det teknisfighten, vet inte hur jag ska göra med den - jag ska i alla fall dit & försöka roffa åt mig en teknis t-shirt! Såklart! På kvällen har jag blivit erbjuden att följa med till säbylund med några från skolan, får se hur jag gör med det. Beror på hur vädret är & hur mina ögon mår. Just nu mår inte ögonen bra, de är rätt röda . . & jag vill vara bättre till torsdag, vill inte se ut som ett freak då!

På torsdag är det avslutning, klockan halv 9 ska klassen mötas - sen slutar allt klockan 10 & då blir det marknadsafton hela dagen! Shoppa, shoppa & shoppa! Marknadsafton är nästan bättre än julafton! På kvällen vet jag inte riktigt vad som händer, var ju tänkt att jag skulle träffa klass-klassen, men vädret kommer bli dåligt så vi får la se hur det blir med det!

På fredag vet jag inte riktigt vad som händer på dagen, det visar sig - det är ju sommarlov då så det ska inte vara för mycket inplanerat då, men på kvällen blir det i alla fall att dra hem till Therese för att träffa lite folk, om vädret tillåter blir det nog även lite stadsparken & träffa lite sommarlovsglada personer. Sen hem, för på lördag morgon åker jag med tåget till sommarstugan by my self. (vi får hoppas att den tågresan går bättre än den förra) Skönt att bara åka iväg & ta det lugnt, vädret kanske inte kommer bli så bra men men det är alltid mysigt i sommarstugan!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: