Till bloggens startsida

Räkna får vs. duscha

Igår gick jag & la mig vid halv tolv, & låg sedan & pratade med Sandra i telefon till strax innan klockan 12. Sen bestämde jag mig för att nu måste jag verkligen sova! Klockan blir halv 1, sover jag? Nej! Klockan blir 1, sover jag? Nej! Klockan blir kvart över 1, sover jag? Nej! Jag blir arg & börjar fundera över om jag skulle gå upp & duscha - så jag slapp göra det på morgonen. Sen beslöt jag mig för att om jag inte har somnat när klockan är halv 2 så går jag upp. När klockan väl var halv 2 så sov jag såklart inte, alla vet ju att det inte går att somna under tidspress - men då hade jag i alla fall hunnit bli lite trött, så då bestämde jag mig verkligen för att jag skulle ligga still & verkligen blunda tills jag somnade . . & det funkade ju, tillslut!

Nu är det måndag, jag kom precis ut ur duschen. Jag provade mitt nya blond-shampo, vi får la se om det märks något resultat. Det luktar gott i alla fall - det luktar frisör, mummsii ' 

Gadago -  ska jag packa upp väskan från helgen (eftersom att jag inte gjorde det klart igår kväll), sen göra mig ordning, äta frukost, & dra iväg på entreprenös-grejen. Men vi hörs senare! Kiss and hugs ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tack så mycket! Det är alltid roligt med komplimanger. Jag har ju inte läst din blogg men jag tycker att den är fin och du har jätte vackra bilder med i den :)

Postat av: Angelica - fyrbarnsmamman

jo tackar det var riktigt trevligt. Synd bara på vädret så att vi fick inställa grillningen.

Postat av: frida

sv: taack , va roligt attdu gillar det jag skriver om! :)

din blogg är också fin &du skriver bra! :D

Postat av: frida

http://enfliickasdagbok.blogg.se/

rösta på min blogg där är du snäll , i veckans blogg! :)

Postat av: Terése

Tycker din verkar trevlig :) Ska vi kanske ta och följa varandra? Ha en fin dag :)

Postat av: Bellaaa

Vilket blondshampoo är de du har? märke? :)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: