Till bloggens startsida

På promenad genom stan


Nu ser det ut som att jag lägger ut denna låt för att det är min nya favoritlåt or something, men nejdå. Så är det inte! Tyckte bara att den passade lite bra till min kväll. Den spenderades runt om i stan, på promenad. Drog alltså in till stan efter jag kommit hem från stugan ikväll, tog en promenadis genom stadsparken med Sara, där lite hopplanflopp dök Sandra upp - hon var där med några andra. Sen följde vi med henne en bit på vägen hem (haga) sen fortsatte Saras & min runda runt om i hästhagen lite.

Nu är jag hemma igen! Ska packa upp väskan från helgen & sätta på Spotify för att lyssna lite på musik. Eftersom att ipoden inte är så bra som förut nu när ipred dragit igång så lyssnar jag bara på musik när jag är hemma, så det har faktiskt varit lite saknat i helgen. Däremot har själva datorn inte varit saknad! Min morfar har en superbra laptop, & eftersom att vädret inte varit på topp har jag suttit vid den stor del av helgen. Solade lite på lördagen när det fortfarande var uppehåll, så lite brunare har jag nog allt blivit tror jag - i alla fall i ansiktet. Men jag har gjort mig ett litet mål i sommar, att om det är någon dag som jag inte varit ute någonting på grun av att det regnar or something, så ska jag sola i solariet några minuter. Sola är egentligen inte min grej..vet inte riktigt varför - det bara är så helt enkelt!

Veckans planer har redan dragit igång!
Imorgon börjar ju introduktionen, & på kvällen ska jag träffa Karin en stund, jag har redan hunnit saknat hennes psyk-humor under dessa 2 dagar som jag varit ifrån henne!
På tisdag är det introduktion igen på dagen, & på kvällen ska jag träffa Sandra - vi har inte hunnits träffats så mycket på sistonde så det blir najs!
På onsdag är det introduktion igen på dagen, & på eftermiddagen/kvällen ska jag träffa Sara, vi ska ut (hoppas på att solen skiner) runtomkring hästhagen, ta med oss en filt, äta jordgubbar, sätta oss på något chill ställe & bara ha massa massa girltalking, thats nice! Hon & jag är ju vana att träffa varandra varje dag, i alla fall det senaste året nu när vi gått i samma klass, så det blir bra! Karin hänkar nog också!
Jag ska vara på introduktion torsdag & fredag också, men om det är någon som vill hitta på något på "afterwork" or something så hör av er, det är ju trots allt sommarlov!

Kommentarer
Postat av: sandra

svar: Italien var nog mest önsketänkande för mig, Tommy och Jens :(

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: