Till bloggens startsida

Njutit av kvällssolen!


Var ju ute med Karin en stund ikväll. Promenadklädseln blev bikini, solklänning som jag pösade till med ett vanligt svart sidenband, flipflopptofflor & så håret uppsatt slarvigt utan att tvätta det efter dagens bad & allt.

Nu ska ja duscha, med inpackning & allt. En riktigt lång & skön dusch. Jag antar att jag även kommer behöva duscha skapligt kallt på grund av att jag bränt mig något enormt! Det syns inte på bilden, det är mest bakpå axlarna, rumpan & knävecken.

Senare ikväll ska jag även packa, jag åker med tåget till Skagern imorgon bitti. Jag ska även kika klart på filmen som jag inte hann se klart förut. Om jag ska utvärdera filmen så långt som jag sett så är den helt okej, confessions of a shoppaholic heter den. Handlar om en tjej som shoppar lite för mycket & så lite kärlek inblandat såklart - helt klart en mysig tjejfilm! Jag tänkte även hinna ta bort mitt gamla nagellack & kanske måla på nytt.  Vet inte om det är så stor idé, det kommer ju bli massa bad & så i stugan..

Gadago - kiss 'N' hugs ♥

Kommentarer
Postat av: mascen

JAG ÄR OCKSÅ BRÄÄND :( bajs att du ska till skagern, tänkte ju att vi kunde hitta på nått mysigt :) :/ <3

Postat av: Jakob

Sv: Ah, det är verkligen jättemysigt. Men ska lixom sitta där sammanlagt 49 timmar helt ensam, kanske det kommer lite besökare men.. Får inte ens lämna huset, typ roligt de första timmarna kanske, men jag ska ta med en bra bok och hoppas på det bästa :)

Postat av: sissas

KLÄNNINGEN VAR ASSSS SÖÖT!! :D <333

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: