Till bloggens startsida

Natti

Ensam ikväll, för första gången på länge faktiskt! Jag hade ju kunnat ringa någon, men de flesta jobbar & så, men jag har bara tagit det lugnt nu ikväll, tittat på de nya pensionär-programmet på fyran (lotta på liseberg), det verkar i alla fall som att det är bättre än "allsång på skansen".

Fick ett gött besked ikväll, men ska inte nämna någonting - var bara tvungen att skriva av mig det här på bloggen. Men mammas sa bara "säg inte hej förän du hoppat över bäcken" & det ska jag inte göra!

Imorgon ska jag upp okristligt tidigt, jag ska vara på startcentrum klockan 9 på morgonen & innan det ska jag hinna dra till gymmet med mamma & sen passa på att sola solarium när jag ändå är där. Måste bättra på brännan! Efter startcenrum ska Sara & jag hem till mig, vi ska fixa lite med kakorna på kvällen - men på dagen hoppas vi på fint väder så vi kan glassa vid poolen. Sara, bring a bikiniiii!

Gadago - vi hörs imorgon!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: