Till bloggens startsida

Mer uppdatering+bilder lite senare

Nu är jag hemma från Stockholm. Vi åkte tidigt imårse, jag lyssnade på Emmas mammas ljudbok hela vägen till Stockholm. Någon bok av Lisa Marklund & en till författare, Asyl hette den - sann, sorlig men bra! Men nu på vägen hem somnade jag, & har faktiskt lyckats sova nästan hela vägen, vaknade när vi var vid mio-möbler. Skönt! Efter en toppenbra shoppingdag i stockholm. Har handlat en hel del faktiskt. Bloggar mer om det senare, först ska jag städa av mitt rum då Spotify gör mig sällskap, sen ska jag käka lite - men sen kommer bilder från dagen & bilder på vad jag köpt, jag har inte tagit de korten än, men jag ska..

Jag ska är inget bra uttryck, för det blir bara att man skjuter upp det hela tiden. Men om jag nu stänger av dataskärmen kanske det faktiskt fungerar. I'll try! Puss ♥


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: