Till bloggens startsida

Tre flickor & en kladdig chokladkaka


Igår kväll var jag med Sandra & Karin, hemma hos Sandra. Men först blev det
promenadis från björkhaga till Sörby.

Vi hade massa mys, klockan 11 på kvällen fick vi för oss att baka kladdkaka,
men när vi rört ihop smeten inser vi att det är chokladkaka-recept, därför
bestämer vi oss för att ugns-tiden skulle bli lite kortare så den kakan skulle bli
mer kladdig. Men den blev lite väl kladdig i kombination med att Sandra & Karin
är väldigt mycket för omogna för sådant, haha!


Tack för en rolig kväll tjejor!

Ikväll ska jag träffa en av dessa tokar igen, vi ska bara ta det lugnt
ikväll igen (utan kladdig chokladkaka). Vi ska kika på sex and the
city filmen eftersom att Sandra in sett den, & jag har verkligen inget
emot att se den igen. Den är sjukt bra, & jag kommer faktiskt inte
ihåg hela handligen heller.

Tack för idag bloggen, nu ska jag inte sitta vid datorn mer.
Ska ta cykeln & möta skitungen nu ♥ Mer update imorgon. Puss!


Kommentarer
Postat av: mascen

hahahahha kladdklet vart de ju verkligen bara! men en riktigt mysig kväll med riiiiktigt bra tjejer! :D <33

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: