Till bloggens startsida

Jag är kär!


Nu väntar duschen! Imorgon blir det frukost-träff på jobbet. Hoppas vädret är bra, för efter det ska jag träffa träffa Emma på stan. Antagligen blir det att luncha på något mysigt ställe, snacka massa girltalking & så shoppa lite kanske? Funderar på att köpa något att ha på sig på fredag. Men jag hittade ingenting idag när jag var på stan, så varför skulle jag göra det imorgon? Kameran kommer bli med, måste bli bättre med att använda den - speciellt nu på sommaren!

Kom på att detta var 8:onde inlägget för idag. I fortsättningen ska jag inte blogga så mycket, det är ju roligare med få lite mer roliga inlägg, än massa halvtråkiga. Right?

Well well, gadago, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du hittar ngt på stan när du är med mig. Jag är ju bäst på att hitta snygga grejer :)<3

Postat av: Viktoria Nordenberg

SV: Ja, det vore superduperbra! :D <3

Postat av: Anonym

vad kostar den?

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: