Till bloggens startsida

Gör inte det! ink. "vickan bjuder på sig sälv-bilder"

Solade solarium nyss. Efter några minuter fick jag ont i ryggen av att ligga, det är ju liksom så hårt & man är ju så svankryggad - så då la jag mig på mage. Aj aj aj. Hahahahaha. Gör inte det! De gjorde ont i tuttarna tjejer, de ska ni veta!Både då & efteråt när dom är brända. Hahahaha! Klant-vickan..

En annan grej som jag tänkt till på nu ikväll är att jag ska bara ska måla första lagret på nagellacket idag, & andra imorgon bitti, & det eventuellt sista lite senare. För då håller det längre, & man får inte lika lätt fula avtryck!

Just nu sitter jag & väntar på att tiden ska gå, sex and the city börjar ju inte förän om en halvtimma. Då blir bloggen mitt offer som ni märker, det är då de lite mer tråkiga inläggen kommer in.

Eftersom att förra inlägget inte hade någon bild så får jag väl bjuda på några gamla godingar här:

9 år & skitful tröja!


10 år & kritvita ögonbryn?


12 år & djuret är riktigt! FULASTE bilden, men jag bjuder på den! Såå jävla ful jag var!


13 år & hej kritvitt hår & jätte rött ansikte!


14 år & coolast i Smögen? (med rälls, hahahaha)


15 år & använde mössa, även på sommarn!

Bjud mer på er själva ffs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sööööööööööööt

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: